loading...

جدیدترین مطالب روز

در راهنمای خرید فلش مموری علم فردا | بهترین مارک فلش مموری چه خوبه بخرم | پرفروش ترین و پرسرعت ترین فلش آشنا خواهید شد

شما همیشه می توانید اطاعات خود راروی بهترین مارک فلش مموری USB ذخیره کنید تا مهمترین پرونده های خود را با خیال راحت و ایمن ذخیره کرده و قابل حمل نگه دارید. در واقع ، یک پرسرعت ترین فلش مموری USB قابل اعتماد و با دوام یکی از حیاتی ترین جزء راهنمای خرید فلش مموری است که شما می توانید در صورت نیاز به حمل پرونده های خود انجام دهید.

نکات مهم در خرید فلش مموری

بهترین مارک فلش مموری"مجله مگ روز" USB که به عنوان حافظه های حافظه نیز شناخته می شوند ، فضای ذخیره سازی زیادی را علیرغم اندازه کوچک و همچنین دوام کافی برای زنده ماندن از خطرات حمل و نقل فراهم می کنند. این خبر خوبی است ، زیرا شما نمی خواهید درایو لحظه آخر روی شما خراب شود و پرونده های مهم خود را از دست بدهد. علاوه بر این ، حافظه های USB باید سرعت انتقال داده را نیز سریع ارائه دهند ، بنابراین می توانید سریع پرونده های بزرگ را به رایانه ها و دستگاه های مختلف منتقل کنید.

ما برای آسان تر کردن جستجوی شما بهترین درایوهای USB موجود در بازار را امروز پیدا کردیم. تضمین می کنید که در لیست ما متناسب با نیازهای ذخیره سازی پرونده خود پیدا خواهید کرد. و اگر فقط به فضای بسیار بیشتری یا فضای ذخیره سازی ارزان تری نیاز دارید (از نظر فضای در نظر گرفته شده برای قیمت) ، نگاهی به لیست بهترین دیسک های سخت خارجی یا بهترین راه حل های ذخیره سازی ابری که در حال حاضر می توانید خریداری کنید ، بیاندازید .

پرفروش ترین فلش مموری ها

1. درایو فلش USB Patriot Supersonic Rage 2

USB پیشرفته

ظرفیت: 128 گیگابایت | رابط: USB 3.0

خیلی سریع

ظرفیت عظیم

گران

اگر درایو فلش شما به سرعت بالایی نیاز دارد ، یکی از بهترین درایوهای فلش USB Patriot Supersonic Rage 2 قطعاً مورد مناسب شماست. مطمئناً ، قیمت بالا است ، اما ما با سرعت سریع این دستگاه منفجر شدیم. اگر شما نیاز دارید که به سرعت پرونده های بزرگ را جابجا کنید ، مطمئناً این هزینه ارزش دارد.

ویدیوهای تبلیغاتی را برای شما توصیه کرد ...

همچنین با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی ارائه می شود که یک مقدار خارق العاده برای حمل در جیب شماست. فقط مطمئن شوید که آن را گم نمی کنید! 

Kingston Technology DataTraveler 100 Generation 3 فوق العاده جمع و جور و مقرون به صرفه است. (اعتبار تصویر: کینگستون)

2. فلش مموری USB Kingston Technology DataTraveler 100 Generation 3

بهترین درایو USB 64 گیگابایتی

ظرفیت: 64 گیگابایت | رابط: USB 3.0


ارزش خوب

فضای زیاد

به سرعت سایر درایوهای فلش USB 3.0 نیست

در بعضی مواقع ، هنگام خرید یک درایو فلش USB ، هزینه پست و بسته بندی در واقع بیشتر از خود USB است. با این حال ، Kingston Technology DataTraveler 100 Generation 3 فوق العاده جمع و جور است و یک درایو مقرون به صرفه است که بیش از هزینه حمل و نقل است. این درایو فلش مقرون به صرفه ترین درایو 64 گیگابایتی USB 3.0 در بازار است که سرعت خواندن / نوشتن آن به ترتیب 150 مگابیت بر ثانیه و 70 مگابیت بر ثانیه است و ارزش آن را برای هر سنت می دهد.

SanDisk Extreme CZ80 فضای ذخیره سازی زیادی و سرعت انتقال سریع فایل را در اختیار شما قرار می دهد. (اعتبار تصویر: SanDisk)

3. درایو فلش USB SanDisk Extreme CZ80

سریع ، قابل اعتماد و ارزان

ظرفیت: 32 گیگابایت | رابط: USB 3.0

ارزان

سریع

کاملا سریع ترین چوبی که در آنجا وجود دارد نیست

SanDisk Extreme CZ80 با قیمت درخشان از بهترین درایوهای USB است ، زیرا فضای ذخیره سازی زیادی و سرعت انتقال سریع فایل را در اختیار شما قرار می دهد. آماده باشید که تحت تأثیر قرار بگیرید زیرا در حالی که قیمت آن بیشتر از پایان بودجه استیک های USB است ، عملکرد آن چیزی غیر از بودجه است. این یکی مجری کمی سریع است. 

بعلاوه ، طراحی کشویی این چوب به این معنی است که می توانید هنگام استفاده از آن ، رابط USB را به بدنه وارد کرده ، از آن محافظت کرده و در هنگام حمل و نقل ، خطر آسیب دیدن آن را به حداقل برسانید.

4. درایو فلش USB Pinstripe Verbatim

بهترین درایو USB 128 گیگابایتی

ظرفیت: 128 گیگابایت | رابط: USB 3.0

ظرفیت بالا

قیمت مناسب

محکم ترین درایو نیست

خیلی سریع نیست

این ارزان ترین درایو USB 3.0 موجود در بازار برای هر گیگابایت است. همراه با دو سال ضمانت و همچنین طراحی کلاهک بدون کلاهک / جمع شونده. 

شایان ذکر است که Verbatim - سازنده بسیار مشهور حافظه ذخیره سازی و حافظه ژاپنی - آن را در وب سایت خود به فروش می رساند ، جایی که اغلب معاملات عالی دستگاه را پیدا خواهید کرد. گویی که به اندازه کافی ارزان نیست.


PNY Turbo 256GB به ترتیب دارای سرعت خواندن / نوشتن 80 مگابیت در ثانیه و 20 مگابیت در ثانیه است. (اعتبار تصویر: PNY)

5. درایو فلش USB PNY Turbo 256 GB

بهترین درایو USB 256 گیگابایتی

ظرفیت: 256 گیگابایت | رابط: USB 3.0

ظرفیت عظیم

سرعت خوب

بدون رمزگذاری داخلی

PNY یکی دیگر از تولیدکنندگان حافظه است که در بازار USB پخش شده است. درایو USB PNY Turbo 256 GB یکی از بهترین درایوهای USB در حال حاضر است که دارای طراحی محدود برای محافظت و همچنین سرعت خواندن / نوشتن به ترتیب 80 مگابیت بر ثانیه و 20 مگابیت بر ثانیه است. 

این سریعترین سرعتهای موجود نیست ، بنابراین اگر به چیزی با oomph بیشتر احتیاج دارید ، برخی از درایوهای USB دیگر را در این مرحله بررسی کنید.

Patriot Viper Fang دارای بدنه آلیاژ روی با لهجه آلومینیوم است. (اعتبار تصویر: Patriot)(اعتبار تصویر: پاتریوت)

6. پانتریوت افعی نیش

فضای ذخیره سازی بزرگ برای گیمرها

ظرفیت: 128 گیگابایت - 1 ترابایت | رابط: USB 3.1


مقرون به صرفه

بادوام

به این سرعت نیست

Patriot Supersonic یک درایو USB 3.1 (سازگار با USB 3.0 و 2.0) از یکی از معتبرترین دستگاه های پخش حافظه در بازار است. با این حال ، سازنده یک تازه وارد نسبی در این بخش است.

هنوز هم ، این دیسک سخت با بدنه آلیاژ روی با لهجه آلومینیوم و سرعت خواندن / نوشتن به ترتیب 380 مگابیت بر ثانیه و 70 مگابیت بر ثانیه ، به درستی جایگاه این لیست را دارد. بگذارید فقط بگوییم که هیچ لجن زنی نیست. بعلاوه ، همچنین دارای پنج سال گارانتی است.

Samsung T3 SSD سرعت خواندن کاملاً بی نظیر و حداکثر 450 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد. (اعتبار تصویر: سامسونگ)

7. درایو فلش USB سامسونگ T3 SSD

بهترین درایو USB 1 ترابایتی

ظرفیت: 1 ترابایت | رابط: USB 3.1

عملکرد بسیار خوب

ظرفیت بسیار بالا

گران

اگر بدنبال بهترین درایوهای فلش USB هستید ، سامسونگ T3 ارزش دارد که نگاهی بیندازید. نه تنها به لطف فناوری 3D V-NAND خود سامسونگ سرعت خواندن کاملاً بی نظیر و حداکثر 450 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد ، بلکه دارای سه سال ضمانت است و دارای یک اتصال USB Type C است.

توجه داشته باشید که این دستگاه بسیار بزرگتر از یک درایو فلش سنتی است و حدوداً پنج برابر یک هارددیسک سنتی با ظرفیت مشابه هزینه دارد. در مقایسه ، یک SSD 1 ترابایتی مانند Samsung EVO 850 فقط 240 پوند هزینه دارد. V-NAND مانند سامسونگ Portable T1 همراه است و در حالت خواندن / نوشتن به ترتیب دارای سرعت 530 مگابیت بر ثانیه و 520 مگابیت بر ثانیه است. توجه داشته باشید که برای کار با درگاه USB استاندارد باید محفظه جداگانه ای تهیه کنید.

SanDisk Ultra Fit CZ43 یک درایو USB با مشخصات کم است. (اعتبار تصویر: SanDisk)

8. درایو فلش USB SanDisk Ultra Fit CZ43

کوچک و محجوب

ظرفیت: 32 گیگابایت | رابط: USB 3.0

جمع و جور و قابل حمل

ارزان

خیلی سریع نیست

اگر نمی خواهید یک لپ تاپ USB در حالی که از لپ تاپ یا رایانه لوحی استفاده می کنید از آن جدا شود یا داشتن آن ساده نیست ، ایده آل نیست - به عنوان مثال ، هنگامی که از آن هنگام مسافرت استفاده می کنید ، یک چسب USB با مشخصات پایین است یک انتخاب عالی از SanDisk Ultra Fit CZ43 استفاده کنید. این اندازه کوچک و سبک است تا بتواند به راحتی آن را حمل کند. و هنگامی که به لپ تاپ شما متصل است ، از بدن خارج نمی شود و باعث می شود هنگام استفاده از آن امنیت بیشتری داشته باشید.

این همش نیست؛ همچنین با قیمت 64 گیگابایت و 128 گیگابایتی نیز با قیمت 10 پوند برای نسخه 32 گیگابایتی بسیار ارزان است. سرعت آن به اندازه بسیاری از بهترین درایوهای فلش USB که در اینجا ذکر کردیم سریع نیست ، اما اگر می خواهید یک فرم USB ضریب شکل کوچک داشته باشید ، ارزش تجارت را دارد.

فلش خوب چی بخریم

  • ارزش این را ندارد که به دنبال حافظه های حافظه کوچکتر از 64 گیگابایت باشید زیرا تفاوت قیمتی که برای دو یا چهار برابر فضای ذخیره سازی پرداخت می کنید بسیار ناچیز است.
  • هنگام انجام اعداد ، حتماً قیمت تحویل را در نظر بگیرید ، زیرا اغلب در ازای درایو ، به ویژه برای مدل های کم هزینه ، هزینه بیشتری برای هزینه پست پرداخت می کنید.
  • USB 2.0 برای ظرفیت های کوچکتر کافی است اما برای ظرفیت های بزرگتر که سرعت نوشتن ممکن است کساد باشد ، کافی نیست. درایوهای فلش بزرگتر (128 گیگابایت یا بیشتر) اغلب فقط با اتصال USB 3.0 ارائه می شوند.
  • اگر قصد انتقال پرونده ها از و به دستگاه های قابل حمل (تبلت ها یا تلفن های هوشمند) را دارید ، یک حافظه حافظه با کانکتور microUSB و یک USB با اندازه کامل را در نظر بگیرید.
  • با بازخورد اندک در مورد وب سایت های حراج ، از خرید حافظه های خود از فروشندگان خودداری کنید زیرا ممکن است جعلی بودن این درایوها باشد. همه فروشندگانی که ذکر شده اند ، فروشندگان معتبری هستند و مورد اعتماد هستند.
  • اگر خواستار ناهمواری ، قابلیت حمل ، قابلیت انعطاف پذیری و عملکرد بهتر بدون هزینه هستید ، ممکن است بخواهید بالای 128 گیگابایت حافظه SSD را در نظر بگیرید.
  • توجه داشته باشید که ظرفیت ها هنگام قالب بندی و نصب بر روی یک سیستم عامل ، احتمالاً کمتر از ظرفیت اعلام شده خواهد بود.

منبع: http://magazineluiza.blogfa.com/post/7


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 1,135
  • بازدید کلی : 6,649